Tisdag

Hej allihopa!
Här sitter jag och är glad för jag såg att mitt träd utanför fönstret är helt vitt av små blomknoppar. UNDERBART! Igår hade jag hur mysigt som helt. Mika är min guldgruva alltså, jag älskar att vi aldrig känner oss obekväma med varandra även om det kan gå månader utan att vi ses, tyvärr. Men det blir det snart ändring på eftersom jag flyttar in till Kalmar. Snart! Så vad händer idag? Ingenting. Jag ska bara ta det lungt, se på lite filmer och lite(MYCKET) The hills och bara njuta.


Hittade en hatt på lindex som kommer bli min inom kort!


Här kör vi lite Mika pose på vägen hem.


Helt underbar människa är hon!



Ett glas vin i väntan på maten. Och det här var en utmaning för mig, jag ville verkligen ta en cigg men jag gjorde det inte =)


Och så var maten klart, fläskfille med grönt, satziki och potatisklyftor. MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0