Söndag

God morgon. Idag vaknade jag med huvudvärk vilket jag tycker är lite konstigt med tanke på att jag höll mig nykter hela kvällen igår?! Well well, svalde en i.b.u.m.e.t.i.n så fort jag vaknade och nu börjar det bli bättre.

Igår hade jag så sjukt trevligt alltså. Jag kom till Q vid 7 och då hade dom precis grillat klart, jag åt hemma så inget grillat för mig. När solnedgången var gången (haha) och mörkret föll så var det allsång som gällde och jag var så klart dommaren. Det var sjukt kul. Lagen Öh och Öj var grymma. Vi flyttade terassmöblera ner på gräsmattan och satt som runt en lägereld, hur mysigt som helst och grabbarna drog ju självklart fram gitarrerna och började spela. Höjdpungten var ju när Jessica spelade if i were a boy! grymt.Sen berättades det spökhistorier och jag sket ner mig. Efter ett tag blev det för kallt så vi gick in och satt och skrattade och pratade om allt möjligt. en helt underbar kväll. Och Q älskade sin present :D


Här kommer lite bilder från gårdagen.


början av kvällen och J är på topphumör .


M och jag försökte ta kort på varandra samtidigt men det gick inge vidare, kort blev det iaf.


Jag ser helt drogad ut men jag var ju inte det!


Q, typ världens sötaste bästa vän!


lägerelden =)


Q, spelade en massa och jag bara njöt av elden och gitarrspelandet.


N, precis innan jag åkte hem med rätt inställning för efterfest =)



Jag tvättade mina kläder så allt jag har på mig är systers förutom skjalen som är min från H&M , skjortan är från H&M.


Ego pic när jag väl kom hem. Me love me!

Hörs senare babes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0