Snabb update

Vaknade av att Nadine pratade i telefon, gick in till mamma, åt frukost, ringde ett samtal, bokade möte, fick veta att vi fått lägenheten i stan, tog en långpromenad med mamma, gick till Nadine, åt pasta sallad, drack för starkt kaffe, gick till målaraffären och kollade på tapeter till mitt rum, bestämde mig för vilka jag ville ha, ångrade mig, bestämde mig igen, glömde bort vad jag bestämt, köpte kakor på ica, gick till Pia, drack kaffe, satte oss i solen, snackade skit, gick hem, hemma nu, ska kolla på semester Svenskar och sakna min tid som transferguide för fritidsresor.



kvällen innan första jobb dagen, sååå nervös var man. och min fotlänk åkte av med en gång när jag kom in på kontoret dagen efter. Saknar den fortfarande. men den röda på armen sitter kvar än idag och har snart suttit i 3 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0