Sleep tight


Så där nu börjar min dag ta slut. Jag är dö trött och har hållt igång hela dagen med planering städning och pyssel. Presenten blev bättre än förväntat och jag skall försöka fixa lite imorgon också innan jag skall iväg som blir mot kvällen så jag har tid på mig. Fick ett par ballerina skor av mamma idag. Sjukt söta. Längst fram är det massor av "diamaneter" som blänker som tusan när solen ligger på och sånt gillas!



Katterna håller på att riva hela lägenheten nu och det betyder att dom vill sova, tro det eller ej så det är väl lika bra att bumsa i säng innan någonting går sönder.


Hörs imorgon lovers. "Muuuaaah"!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0