Noll nikotin!

Hojt alla där ute som ofta trillar in i min blogg. Jag är glad idag eftersom att idag är det min 14 dag utan NIKOTIN i kroppen, Japp jag har slutat röka och det känns SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ BRA! Visst får jag ett sug efter en cigg ungeför 2 gånger om dagen men det suger försvinner lika snabbt igen. hihi jag är så lycklig och stolt över mig själv.



Idag har jag bara slappat faktiskt, kollat på film, gosat med katterna,. kollat en film till, gosat lite mera. Snart ska jag diska lite har jag tänkt och sen laga middag. Vet inte riktigt vad jag är sugen på bara men någonting gott blir det allt.

Imorgon ska jag in till Kalmar och skriva på mina anställnings papper, det är så spännande. Och jag är så sjukt glad att jag kommer få jobba med någonting jag velat jobba med i flera år nu. Ibland så faller alla bitar på plats även om det tar lång lång tid.



Pussna

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Kom ner i House of pain studion (typ mittemot åhlens, samma gata som apoteket.) om du ska in till Kalmar. :)

Duktig du är som slutat röka!!!

2009-04-13 @ 18:05:37
URL: http://alexiiaa.blogg.se/
Postat av: Maja

Fan va duktig du är gumman!

2009-04-15 @ 09:43:58
URL: http://majamariasblogg.blogg.se/
Postat av: PAO

Jätteduktigt! =)

2009-04-15 @ 10:21:22
URL: http://telianen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0