Naglar i störta allmänhet!

De är långa och målade i starka färger och mönster
Se stjärnornas galna naglar!
Se stjärnornas galna naglar!

För många stjärnor räcker det inte att ha välvårdade naglar i naturliga färger. Det krävs nämligen mycket mer för att sticka ut ur mängden.Naglar i bjärta färger och nyanser, som matchar kläderna. Naglar med diamanter och hjärtan på. Det är bara några av exemplen.Spana in bildgalleriet ovan och se hur bland andra RihannaHeidi Montag och Mena Suvari pyntar sina fingrar och tår!


artikel :http://starlounge.msn.se


Jag tycker om när naglarna ser slitna ut, iallafall så gör jag det just nu. Så här ser mina ut:


Den olika längdenpå naglarna kan man ju tycka till om, om man nu vill men jag orkar inte klippa, utan dom får brista och sen så jobbar jag med filen efter dom brustit. Någon dag när jag orkar och har lust, ska jag kapa alla naglar och låta dom gro på nytt. Det är rätt så bra att göra så ibland. men fy vad man känner sig handikappad dom första dagarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0