Monster Mireille

God Morgon mina små smultron! Hur mår ni idag, denna halvmuliga dag? Jag mår toppen. Vaknade för ett tag sen och trodde att hela dagen var förstörd eftersom att hilmen var svart, typ. Men nu är det halvblått och solen försöker tränga sig igenom. Idag har jag inga planer what so ever. Skulle vara mysigt att grilla lite kanske? Men då måste man ju ha mat att grilla. SUCK! mohahaha! Nej men ärligt talat så glömde jag precis bort vad det var jag skulle skriva om så jag slänger in en bild istället:



Hörs när vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Nathalié

Toppenidé att grilla! Haha hade inte tänkt på det, är bara så lycklig att solen har kommit fram. Ska nog ta och göra det imorgon om jag är frisk. Take care!

2009-04-05 @ 21:15:09
URL: http://nnelaine.blogg.se/
Postat av: Rebecca

åh grillat är såå gott :D

2009-04-06 @ 10:09:20
URL: http://lifeofrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0