Livet är allt för härligt ibland

Så då, Nu har jag välkomnat våren i min blogg med lite extra starka färger. Mysigt. Sitter och ser solnedgången från mitt fönster. Underbart! Jag tycker om att bo här just nu! Jag har varit konstigt glad dom senaste dagarna, kan bero på solen. Glädjeskutt! Den nya runda rabatten är till största del klar faktiskt, och det är sjukt skönt. La dit stenar runt om kanten idag och mamma hjälpa mig plantera dom första blommorna. Nu skall det köpas massor med blomfrön och sen jäklar ska det planteras.
Nu snart ska jag göra mig iordning för att dra ner till Nadine och spendera min kväll hos henne. Har tänkt ta med min digitalkamera och försöka fånga roliga stunder på bild. Bild blogg imorgon då!



Nej, plattången kallar. Puss på er. Hörs när vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0