Katthår..BLÄÄÄ

Puuh nu är städningen klar och jag har ett fint och rent hem igen! Jag hatar katthår, så jävla svårt att få bort. URK! Stackars damsugaren gick på högvarv. Men 70% av katthåret är iallafall borta så nu märks det inte lika mycket. Drömmen hade ju varit att man kunde damsuga katterna. Men iallafall, nu ska jag fixa med Qs present, jag hoppas verkligen jag lyckas med det jag ska göra för då blir allting så mycket roligare. Nhepp nhepp.


Hade jag kunnat hade jag lätt haft detta som fondvägg i mitt rum. Tänk om jag hade en liten liten apa. Ompa ompa.. =D

Later dude!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0