Det är något fel!

Hojt, jag måste bara få störa mig på den person som skrivit en anonym kommentar till mitt inlägg Måndag. För det första så kan man göra fler grejer på ett sjukhus än en abort ( som involverar narkos) som jag kan tänka mig att du syftar på med tanke på din kommentar. För den andra, om du nu känner att du måste vara anonym när du kommentera  så är du antagligen en person som inte har ett skit med mitt privatliv att göra ( kan det stämma???). Så om du verkligen vill veta och står mig nära, skicka ett sms så får du nog svar !!  ;)


Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Leia

Hej! Hur är det? =)

2009-04-20 @ 23:47:05
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0