Anställnings papper.

Hojt. Sent inlägg idag, men vem bryr sig. Har precis kollat på 3 avsnittet av The Hills i sesong 5. Gaah jag vill bara ha alla avsnitt nu nu nu! Anyway, idag var jag som sagt inne i Kalmar och skrev på mina anställningspapper. WONDERFUL! Jag kommer börja jobba i Juni och jag längtar så jag spricker alltså. Praktiken börjar dock i Maj så det är inte så lång tid kvar innan jag få lära känna allting i affären och hela shillevippen. Jag är så sjukt glad alltså!

När jag hade skrivit på alla papper så började jag letandet efter tatuerings studion där min vän Alexandra jobbar. Hade det inte varit för mamma så hade jag inte hittat. Jag kan verkligen inte Kalmar än haha. Hittade iaf studion men missade Alexandra helt när jag väl kom in, hehe. Kände knappt igen henne när jag väl fick syn på henne, men efter ett leende från henne så såg jag att det var min Lexiii och när hon kom runt disken för att ge mig en kram så såg jag mage, lilla pluttis bäbisen Neville ligger ju där inne och bara gosar. Jag måste säga att du inte ser läsklig ut iaf Alexandra. Många gravida sväller ju som ungspannkakor men du har bara en gullig mage :D vilket inte är läskigt. Det var sjut kul att träffa dig och vi måste verkligen träffas fler gånger och inte låta det gå 5 år till innan vi ses igen!




Nu ska jag se på film eller något liknande för jag har tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0