Wish me luck!

Lite om gårdagen, kom fram till Jakobsberg där Jeanette stod och väntade på mig med bilen. Åkte direkt till pizzerian och beställde hem mat till mig, henne och Fredrik. När vi kom hem dukade vi upp på vardagsrumsbordet och åt våran mat samtidigt som vi kollade på mitt favoritprogram, Gossip Girl! Helt underbar serie. Jag har redan sett hela sesong 1 men de skadar inte att se den igen. Jag åt en grekisk sallad och den va sjukt god. Mums. Efter de så bestämde jag och Jeanette oss för att ta en tur till biltvätten. Det va riktigt länge sen jag satt kvar i en bil när den tvättas. Måste säga att de är sjukt läskigt med dom stora borstarna. Jag fick allvarligt talat lite panik när jag satt i bilen men, lite kul va de ju också. När bilen va ren och fin åkte vi vidare till Kungsängen för att lämna tillbaka bilnycklar som Fredrik fått med sig som inte va hans. Hos Fredriks familj hittade jag min kärlek. En hund, den sötaste Golden.T jag sett i hela mitt liv. Blev helt kär. Fick också råd om hur jag skall göra för att bli plattläggare, mitt nyvarande drömyrke. Skall till ams imorgon och prata med dem om just detta. Wish me luck!
Efter att vi varit i kungsängen så körde Jeanette hem mig till Tensta. Jag va inte hemma länge innan Sarabunny ringde och ville träffas. Åkte till Rinkeby och träffade massa vänner och umgicks ett tag med dom tills jag och Bunny kände att de va dags att röra sig hemåt. Väl hemma slocknade jag på en gång.



Nu är jag vaken igen och jag har varit vaken ett bra tag. Idag händer nog ingenting speciellt förutom att jag senare skall till Jakobsberg och sova över där inatt för jag ska upp riktigt tidigt imorgon på möte i området.
Mona ligger fortfarande och sover, hon kom hem när jag sov så jag förstår att hon är trött. Jag hoppas iaf att hon vaknar snart. Det är tråkigt att vara vaken själv!

XOXO Ellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0