Slå de ni!

Nymålade naglar i blåmanikyr och ett sett avsnitt av NEXT. Det är ungefär det jag hunnit med sen jag och Mona kom hem ifrån kista. Jag och Mona fick för oss att åka till kista för hon ville handla lite och jag som ett freak följde självklart med. Vi började med att mätta Monas hungriga mage och jag köpte en mjukglass med nötkross, DRÖM! Efter det så började vi gå i affärerna. Jag älskar att gå i affärer. Hittade massor som jag ville köpa meeeeeeeeen ekonomin förbjöd mig rätt ordentligt. Jag hittade dock en T-shirt och 2 nagelack jag inte kunde motstå. Samtidigt var det riktigt billigt.
Kom undan med 1 plagg och 2 nagelack för endast 70 kr. Slå de ni! Jag är nöjd iaf eftersom jag inte handlar på ordinarie pris så va detta ett riktigt kap för mig. Nu har jag försökt att lova mig själv att inte handla något mer förens nästa 25:te men, om jag känner mig rätt så kommer jag inte att lyckas.

Jag är riktigt trött nu men ska snart till Bunny om jag får tag i henne, och om jag inte får det så ska jag sova om ca 2 timmar för jag är helt slut efter idag. Vaknade som sagt väldigt tidigt för att vara jag.



XOXO you know who!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0