Nej, Sovdags

Så var man hemma efter en lite färd. Har varit hos Jeanette och fått låna hennes dator och skrivare för att kunna skriva och skriva ut meritförtäckningar samt personligt brev. Tack!
När jag endå var inne och höll på med arbetsgrejer så sökte jag ett par jobb med. Får se om man har något tur med det.
utöver det har jag inte gjort något speciellt idag.

Imorgon skall jag till Stallet och möta upp Jeanette, vi kanske skulle ut med hästarna med men det va inte säkert.
Funderar på att åka förbi Jakobsberg med så jag får iväg lite papper som är rätt viktiga.

Jag saknar B.



XOXO Ellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0