Jag blev ju överlycklig

Idag är det en underbar dag alla glada.. Jag har tyvärr riktigt ont i huvudet efter igår. Jag kan lätt säga att det blev för mycket inne på Johnny´s. Träffade en massa vänner, både nya och gamla. Jätte mysigt. Men de mest förvånande hände när jag stod ute och rökte med Mona.. Vi står ute och pratar om Gud vet vad och helt plötsligt när jag vänder mig om så står Lillis och Kahl där i kön. Jag blev ju överlycklig dåra med lite sprit i kroppen. Så dom fick en stor kram båda två. De va kul att se dom, det va ett riktigt bra tag sen.. Vi måste måste måste ses igen snart!
Snurrade runt efter stängning med syster, slapp åka nattbuss iallafall. Tack för skjussen S!

Nu sitter jag bara här och lyssnar på lugn musik med lite bas för mitt huvud kommer explodera annars. Skall snart göra mig lite frukost. ( ett glas med vatten och en alvedon )

Tack för en sjuk utekväll igår.






XOXO Ellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0