Inte så smart investering

BUNNY, Jag älskar dig min vän!
Kom precis hem ifrån Sara. Måste säga att hon är en av världens underbaraste människa. Så jordnära och jag älskar att hon är som hon är. ÄKTA! Måste bara lägga en BIG UP till familjen Guleed! Helt underbara hela familjen!!!
Jag och Bunny gick först en liten prommenad efter att jag varit ute med Nova. Vi köpte giftet som dödar ett antal människor i canser varje år. Inte så smart investering men något man inte kan kontrollera. Efter det satte vi oss på hennes gård och pratade om kärlek och hur kärlek påverkar människor. Vi kom fram till att om man verkligen älskar något gör man nästan vad som helst för den personen. Man blundar för allt som är dåligt och lyfter fram de positiva situationerna man varit med om tillsammans. Kärlek är inte fel men det är fel att kärlek får en att ibland glömma vad som är rättvist och orättvist.
Jag kommer oavsätt vad älska kärlek tills någon kommer på något bättre iaf trots alla orättvisa situationer. Jag kan inte leva utan kärlek.
Tillslut blev det för kallt för att sitta ute så vi gick hem till henne istället och jag plattade hennes hår. Måste säga att jag är KUNG på att platta hår. Aldrig blir mitt hår lika platt och fint när jag själv plattar det, utan alltid när jag plattar någon annans skall de bli perfektion.
Nu är klockan mycket och jag blev för trött för att följa med Bunny till vänner i Rinkeby, Så hon fick åka själv.
Nu är jag hemma och skriver lite i min kära blogg så ni har något att läsa..
Nej, lägg dags men, först lite sms till min älskade B!



XOXO Ellie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0