Då var det fredag igen.

Fredag och jag har absolut inga planer för någonting alls, eller nu ljög jag.
Jag och Mona har bestämt att vi skall ha en helkväll hemma med lite gott framför tv.
Jag orkar seriöst inte göra något annat eftersom jag fortfarande är sjuk som jag varit i snart en vecka, riktigt jobbigt.
Det hade varit riktigt kul att komma ut och träffa massa människor men min kropp strejkar!


Igår natt satt jag och Mona upp och pratade om allt mellan himmel och jord. Helt plötsligt kom vi på att vi hade gjort en fruktsallad tidigare på dagen så vi satte oss i våra pyjamaser i Monas säng med en varsin kaffel och började äta fruktsallad. Tyvärr så var jag allergiskt mot nästan alla frukter som vi hade blandat i men, som den galning jag är så åt jag frukterna iaf. Straffet kom mitt i natten då jag vaknade av kramper i magen. det gjorde fruktansvärt ont så jag kunde inte somna om på en hel timme pga all smärta. Dumma mig!


Nu sitter och jag Mona och sjunger till Sing A Long :)
Programmet heter ju så av en anledning liksom. MYS! Riktigt kul är det iaf.. hehe.
Imorgon hoppas jag på att Channa kommer till stockholm för jag saknar henne så sjukt mycket och jag saknar barnen med.


 Nej, nu skall jag sjunga lite till.
 




XOXO Ellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0