Vi orkade inte

Kom precis hem ifrån Bunny. Har sovit där inatt. Alltid lika kul att vara med Sara en hel kväll sen sova över.
Jag gick hem till Bunny och satt där och pratade med henne, G och S. Senare så började jag och Sara röra oss mot tunnelbanan för vi skulle till Byn! Träffade Hilana i tunnelbanan med. Så vi tre musketörer började vandra till kvby. Där vi satte oss och pratade en hel massa, eller Sara pratade en hel massa. Hilana och jag skrattade bara. Efter ett tag kom C och gjode oss sällskap! Vi tog en hel del kort och försökte få C att visa sitt långa bebisaktiga hår men de va nästintill omöjligt.. Folk troppade in vart eftersom och de va kul att de kom lite bekanta ansikten. Men jag och Sara gav upp rätt tidigt och åkte hem. Vi orkade inte vara ute helt enkelt. Väl hemma tog vi kvällsmacka med ett glas mjölk.. Jag älskar mjölk! Sen va de ner i sängarna och sova. Jag kunde inte somna. Så jag smög upp till Sofia och satt med henne ett bra tag och pratade en hel massa. Tillslut blev vi trötta och gick ner och la oss.. Sov riktigt gott.


De du och jag hade kommer inte fungera!

XOXO Ellie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0