VA FAN?!

Deprimerande är livet när man tänker på vad men egentligen lever för liv. Jag är en sån människa som mår bättre när jag fått klaga lite så nu skall jag klara på min situation.
Att åka i 40 minuter för att sitta med massa arbetslösa människor och söka jobb i en timme för att sedan åka 40 minuter till är ingenting jag tycker är kul eller givande för den delen. Har försökt komprimissa med mina handläggare om att jag istället kan få söka hemifrån hela dagar istället men självklart går dom inte med på de eftersom att dom tror att jag bara skulle göra ingenting och de förstår jag. Även om jag gör som jag säger. CV/personligt brev blir jag galen på med. Hur jag än gör enligt andras önskemål så blir aldrig någon nöjd med mitt resultat. "Nej, detta är ej enligt våran mall", "Du ska inte göra allting så personligt" "Detta ser ju jätte tråkigt ut, gör de liten mer personligt" VA FAN?! Jag har mitt CV/personliga brev nu som jag själv har gjort de och så får de se ut helt enkelt. Har skickat iväg det till min speciella CV/personliga brev läsare och skall vänta på hur han tycker de ser ut.

Pratade med en vän i telefon idag och fick bekräftat igen att jag inte får vara så kräsen men jobb som jag tyvärr är. Kan inte hjälpas, jag har krav på arbetsläge och jag kan inte se undan dom. Trots att jag vet själv att jag kanske måste. Jag tror jag är lite skitzad faktiskt!

Puuh, nu känns de lite bättre igen.

XOXO Ellie

Kommentarer
Postat av: Therese

nr de e något fel med din blogg man kan ju inte läsa va de står typ.ja blir rakt av förvirrad.. NR 2 jag älskar dom där glasögon vill nästan verkligen ha dom men de va för dyrt.

Älskar dig

2008-10-21 @ 17:24:41
URL: http://therese362.blogg.se/turkisklifestyle

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0