Fortfarande full



Lite bilder ifrån igår. Hade kul tills dess att jag inte kommer ihåg så mycket mer. Jag vet, fy skäms men de va faktsikt ett bra tag sen jag drack och jag trodde väl att jag klarade av lite mycket som vanligt. Vaknade upp hemma iaf tack och lov..




Mona har precis bakat klart en smörgåstårta och gud va den ser god ut.. Vill bara äta upp den men, den är till Pirjo som fyller år idag. GrattisGrattis! Imorgon kommer hon hem från kryssningen så då är de firande som gäller.


jag är inte nykter än. Undra när bakfyllan slår till!?

Kommentarer
Postat av: Jen

fyfan, då vet jag :( tack iaf :)

2008-10-25 @ 15:22:10
URL: http://jenniferpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0