Mysa/Gost Ship

Huvudvärk och massa missförstånd. Usch, hur kommer de sig att jag nästan bli huvudpersonen i en grej som inte har med mig att göra? Jag kan inte hjälpa att de ringer på min telefon och berättas historier. Ring inte om de inte är sanning jag får höra. Ni pratar om min familj!

Sitter här vid datorn och se på Nova med trosa och boxer. Jätte söt. Hon blöder och hon blöder riktigt mycket. De är jobbigt att byta lakan var 5:te minut så hon får ha trosor och boxershorts på sig nu när hon blöder så mycket som hon gör. Jag tycker bara de är gulligt och hon verkar tycka de är kul för hon är riktigt glad. ( Så, ni som tror att hon mår dåligt och skäms över detta tror fel och de lovar jag er)

Om en timma skall jag och Mona mysa ner oss i våra sängar och kolla på Gost Ship!  jag är inget stort fan av den filmen för jag har sett den så många gånger men, jag kan slå vad om att jag kommer gömma mig under täcket ett antal gånger iaf. Jag hatar skräckisar, är en riktig lite fegis.



XOXO Ellie

Kommentarer
Postat av: Jen

åh, så e den bra då? Jag körde värsta wildcard känns det som :)

2008-10-22 @ 20:45:23
URL: http://jenniferpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0