Tomteklänningen va förliten!



Tomteklänningen va förliten! MEN eftersom jag älskar att sy så sydde jag om den och nu sitter den perfekt. Den kommer inte hamna på kort förens juletid så ni får minsann vänta om ni vill se mig i den. Om någon tvivlar på att köpa en tomteklänning kan jag råda er till att göra de för dom är så så så fina och lite kul är det också. Jag köpte min klänning från www.bodega.se  för 398kr med frakt. Riktigt dyrt tycker jag men jag har velat ha en sån här klänning i ungefär 2 år i rad och nu fick de bara gå!

Fortfarande inga planer för ikväll. Undrar vad som händer.?! Spännande med oplanerade fredagskvällar.

XOXO Ellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0