Mysa med alla mina filtar

Jag har inte varit så här trött som jag är nu på riktigt länge. Min kropp är som spagetti och jag vill egentligen bara krypa ner i min säng och mysa med alla mina filtar och somna men, jag ska  iväg med Mona för jag skall hjälpa henne skriva CV. 
Åt nyligen en väldigt god måltid och innan de tog jag en underbart varm dusch eftersom jag va lite skitig efter att ha varit i stallet hela dagen. Kom hem vid 18.00 och gick iväg 08,00 imorse. En lååååång dag i stallet. Har delat denna dag med Jeanette och Sanna. Träffade Sannas sötnos till son med, Emilio! Mycket mycket söt bebis.
Har ingen ork att skriva så värst mycket i detalj eller överhuvud taget för jag är verkligen helt slut! Hope you understand!

Det går inte en dag utan dig i mina tankarna!



XOXO Dötrött Ellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0