Mums jag älskar cocos.

Planerna är nu låsta och skall utföras. Jag sitter just nu med håret uppsatt och handduken runt axlarna för jag skall alldeles strax in i duschen för att börja göra mig iordning. Jag har köpt en 70is till mig och skall göra lite drinkar med smak av cocos. Mums jag älskar cocos. Det blir ingen utgång men en lite mysig drickar kväll med Mona och en vän kanske(vänner) får se vad som sker lite senare. hade varit kul om skurt kom förbi.
Nej nu ska jag börja göra mig iordning.

XOXO Ellie

Kommentarer
Postat av: Jen

hur faaaan fick du inställningar bra på din kamera? Min e baraaa suddiga bilder :(

2008-10-25 @ 12:01:28
URL: http://jenniferpettersson.blogg.se/
Postat av: Jen

får väl fortsätta försöka, provade det du skrev med asså det blir ändå suddiga bilder. Men var det så för dig också innan du fatta? tack iaf :)

2008-10-25 @ 14:31:02
URL: http://jenniferpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0