Min älskade B!

Hemma efter en snabb vända till Ringeby med Bunny och H. Mötte upp A,C och en annan bekant som skulle iväg  så fort vi hade kommit dit. Hann iaf säga hejj. Stötte på Canada som vi tog en promenad med och jag märkte då att jag inte skulle kunna stanna en längre tid för jag frös så himla mycket. Drömde mig bort ett tag om flippflopps och sandstränderna i Alanya men kom snabb underfund med att jag var i kalla Sverige då jag gick under ett träd och de började troppa regndroppar på mitt huvud. Usch nej så jag åkte hem med tåget. Vandrade snabbt hem från centrum med en ciggarett i handen. Konstigt nog så går tiden snabbare med de giftet i sig..

Igår kväll fick jag nästan en hel kväll med B, underbart måste jag säga. Vi skrattade och pratade non stop. Har saknat att somna i hans armar till hans hjärtklapp! Kan inte förstå hur jag kan klara mig utan honom ibland i veckor.
Jag är riktigt kär. Tack för att du va vid min sida hela kvällen.
En riktigt hjälte..

Nu ska jag faktiskt lägga mig och försöka sova för jag måste upp riktigt tidigt imorgon har rätt mycket ärenden jag skall uträtta .
1. Gå till vuxenskola och skriva in mig.
2. Ringa viktiga samtal.
3. Hämta min efterlängtade diggi (digitalkamera)
4. Lämna in CV till olika affärer i Kista Centrum
5. Hälsa på min gamla praktikplats (förskolan fredsduvan)



XOXO Ellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0