Lite snabb info om mig.

Humör just nu: Tired as a "mottafuuuckaaa"
Är det nåt du absolut inte äter: ärtsoppa och lutfisk
Kläder just nu: Tunika och knesocks.
Musik just nu: Somewhere over the rainbow- Beyonce (live)
Vad sa du senast:  Omg du skrämde mig!!
Hur många kuddar sover du med:  En.
Favoritväder: När solen skiner med blå himmel och marken är fulltäckt med snö som ingen har gjort spår i.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med:  Bikini, solstol och cosmpolitan!
Spelar du nåt instrument: Nej
Morgon- eller nattmänniska:  Natt
Sparare eller slösare:  Slösare
Vem är viktigast för dig: Jag själv
Bästa film: Pass forward
Tror på liv på andra planeter: Nej
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja, jag gick i 3an och blev kär i en som gick i 4an (Abbe)
Har du några homosexuella vänner: Ja
Bio eller promenad: Beror på vädret
Snarkar du? Har fått höra de, Ja.
Rädd för insekter? Myror är de värsta jag vet!!!
Äckligaste insekten : Myror!
Bästa bok? En doft av vanilj
Vad vill du jobba som? Designer
Pizza eller hamburgare? Kebabpizza utan tvekan
Gungar du på stolen? Nej, har ramlat av för många gånger
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? sjävklart inte!
Vad är du mest rädd för? För att inte vakna när jag somnat.
Är du rädd för blod? Inte mitt eget iaf
Gillar du att sjunga? LOVE LOVE LOVE
Brukar du sola? Jag är brun, hallo? Men visst är de skönt att ligga i solen!
Vad gör du om du får hicka? Försöker tänka på att jag har de, konstigt nog försvinner de.
Röker du? Ja.
Snusar du? Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0