Jakobsberg ikväll

Så va de ennu en dag som snart börjar lida mot sitt slut. Alarmet gick vid 12.00 på min telefon men jag har en inövad avstängnings förmåga som jag utför i sömnen så jag vaknade ungefär till halva programmet av Days of our lifes som gick på tv. Så klockan va väl runt halv 2 eller liknande. Jag hade iaf konstig hvudvärk när jag vaknade och de har inte släppt än. Pratade med Jeanette som skall hämta mig vid halv nio, nio när hon slutat jobba. Så med andra ord skall jag till Jakobsberg ikväll.

Såg en bild i en väns blogg som jag helt och hållet hade glömt bort. En 5 år gammal bild. När jag såg bilden kom jag tillbaka till då den va tagen. Får en bra känsla i kroppen. S a k n a r   d o m   t i d e r n a   f a k t s i k t .
Allting är som vanlig men ingenting är som förr!


Kommentarer
Postat av: Jen

ja de e helt sjuuuukt! känns som igår men ändå som om de aldrig varit den tiden :) sjuk känlsa!

2008-10-16 @ 17:21:56
URL: http://jenniferpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0