Jag har aldrig varit på en jobbintervju.

Jag har aldrig varit på en jobbintervju. Undra hur jag skulle känna inför en ? Hoppas jag får reda på de snart. För jag behöver ett jobb mer än någonsin. Snart börjar min färd mot polisstationen där jag måste hämta lite idhandlingar och sen är de vidare mot banken. Hoppas jag inte stöter på några hinder. För då går jag upp i taket. Jag är trött på motgångar nu faktiskt.

Har varit i Fridhemsplan med Mona för hon skulle på en jobbintervju. Det var hennes första med men jag tycker att hon tacklade den rätt bra faktiskt. När hon kom ut hade hon ett stort smile på läpparna. Jobbintervjun hade gått lysande och allting ser väldigt lovande ut. Jag hoppas hoppas att hon får jobbet. Det hade varit så kul. Jag är stolt över dig!


Nu är de dags för lite frukost.
XOXO Ellie

Kommentarer
Postat av: Jen

Ja jag tycker att alla spårar ur faktist. ja menar gotland har alltid haft sina rötägg men ja menar, nu är det ju helt sjukt. Töntigt också..

2008-10-23 @ 13:29:37
URL: http://jenniferpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0