Heja Sverige!

0-0 blev matchen som faktiskt va helt intressant. Jag tycker att Sverige låg på bra med press och att vi va otroligt duktiga med försvaret. Självklart blev jag jätte irriterad när Mr Zlatan stilade bort bollen ett antal gånger men sån är han. Det är bara att acceptera. Bra match iaf! Heja Sverige!

Sitter nu i soffan och skriver lite blogg medans killarna sitter och spelar hockey spel (WII) och Jeanette sitter framför datan och spelar kort. Riktigt socialt. haha. Jag ska snart få visa vad jag går för med när de gäller hockey. Hmm..

Nej nu ska jag återgå till de ingenting jag gjorde innan.

 

XOXO Ellie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0