Har ingenting jag vill göra

Inget stall blev det för mig idag. Tyckte sängen var alldeles för bekväm när jag vaknade kl 0730 så jag låg kvar och väntade på att Jeanette skulle ringa men hon ringde aldrig så jag bestämde mig för att somna om.
Nu har jag varit vaken ett tag och tog för en stund sen en väldigt skön dusch. Skall snart låna Monas platttång och platta mitt hår. Min kära rosa plattång är hos Jeanette. Den måste jag hämta någon dag snart. Imorgon kanske när jag endå måste åka till Jakobsberg. Idag vet jag faktiskt inte vad som händer. Har ingenting jag vill göra och ingenting jag inte vill göra så allt som händer idag händer.

Pratade med en vännina från Gotland idag om en händelse som har hänt och fick reda på att väldigt mycket skitsnack runt just denna händelse har skett. Allting jag har fått höra stämmer absolut inte! Jag blev väldigt glad när jag fick höra sanningen för den va mycket mycket bättre än osanningen jag har haft i mitt huvud under gårdagen.


Channa jag älskar dig!
XOXO Ellie

Kommentarer
Postat av: Jen

vem e d som blivit knivhuggen?

2008-10-22 @ 22:04:55
URL: http://jenniferpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0