Tycka illa om mig

Jag börjar typ tycka illa om mig själv alltså! Det har gått flera dagar nu och jag kommer inte upp tidigare än 12.00. Nu är kl 1638 och jag vaknade för 30 minuter sen. Jag hatar detta! Jag vill inte vakna överhuvetaget när jag vaknar så här sen. För det enda jag gör är att kolla på klockan och få ångest för att jag vaknat så sen som jag gör hela tiden!
Idag vet jag inte vad jag ska göra för att inte vakna sent imorgon?!
TIPS NÅGON!
Precis när jag vaknade idag så hörde jag av mig till  Sara som ringde upp mig. Vi pratade lite och bestämde att vi skulle ses senare. MYS! Saknar henne trots att de bara va 2-3 dagar sen vi sågs sist.


Jag vill ha tillbaka mitt liv.
XOXO Ellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0