Gick loss på julsånger

Då sitter man här i tomtedräkten faktiskt. Ville få lite julkänsla när jag och Mona gick loss på julsånger för ett tag sen. Ska ju som sagt bli känd innan jul har jag bestämt :) haha får se hur långt man kommer. Har iaf fall bestämt mig för va en av mina skall få i julklapp nu är de bara att komma till verkstaden och förverkliga allting. Idag ringde jag till ett rekryterings företag som en vän tipsade mig om. Jag är inte mycket för sånna företag men varför inte egentligen? Jobb som jobb antar jag. Hoppas jag får ettsamtal i veckan som kommer iaf. Då blir jag super glad. Ikväll har jag ingen aning om vad som händer faktiskt. Jag vill hemskt gärna ner till Gotland men min ekonomin stryper mig, så de blir att stanna kvar i sthlm för min del.

Imorgon är det alla helgona och vad händer då?
Riktigt djävuls och riktigt ful :D Me loooooove this pic!
I am the devil and i can do what i want!

XOXO Ellie


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Okej vad trevligt :)

Ja, skitmysig är han, har precis träffat honom.

pUSS

2008-10-31 @ 21:29:53
URL: http://alexiiaa.blogg.se/
Postat av: baby loonia

Svar: Tack, dina ord värmde !



Oj, tight tidsschema om man ska lyckas bli känd innan jul. Vad vill du bli ihågkommen för ?

2008-10-31 @ 22:01:46
URL: http://babyloonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0