FY FAN VA JAG HATAR DETTA!

Tillbaka i Tensta efter underbart sköna dagar i jakobsberg. Vaknade imorse av att F tände lampan och sa VAKNA! Kollade på klockan och blev lite stressad men min kropp ville inte gå upp. Jag kom upp vid 0745. Pallade mig iväg till mötet vid 0810 och väntade på att mötet skulle börja vid 0830. Det var helt värdelöst. Jag förstår mig faktiskt inte på systemen vi har i Sverige just nu. Ska de vara så svårt att få lite hjälp? Nästan så att jag klarar mig utan faktiskt.
Åt precis lite frukost eftersom jag har jätte svårt för att äta något när jag precis vaknat.
Egentligen skulle det vara bra om jag åkte till Kista och lämnade lite CV/personliga brev men eftersom att jag inte har råd att köpa något åkhäfte så hindras jag. FY FAN VA JAG HATAR DETTA!
Ska lägga mig i sängen och tycka synd om mig själv nu faktiskt, för idag tycker jag att mitt liv är jobbigt och suger.

What would you do?

XOXO Ellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0