Fredag

God morgon alla underbara.
Då va man uppe och ögonen är helt igensvullnade eftersom jag fortfarande sover. Skall alldeles snart börja röra mig mot jakobsberg och jobbcentret. Där ska jag sitta i en timma och söka massor med jobb, skriva ut mitt Cv/personliga brev. När jag är klart där skall jag snabbt upp till  ica nära och hämta mitt paket, Min tomteklänning. Jag är så glad glad glad och ännu gladare är jag för Monas skull som precis fick bekfräftat att hon skall börja jobba på måndag. Grattis älskling!
När jag gjort klart allting i jakobsberg skall jag hem en snabb vänta innan jag fortsätter till kista för att lämna ut min Cv i varenda butik som finns där. Måste börja göra någonting nu alltså eftersom man inte får jobb annars (Ja, jag vet. Säg ingenting).

Undrar vad som händer ikväll?!
Georg skrev i veckan att han kanske ringer och bjuder ut mig, ja de är väl bara att vänta och se?

XOXO Ellie

Kommentarer
Postat av: Jen

Du lär ju få något i jultider iaf :)

2008-10-24 @ 10:55:56
URL: http://jenniferpettersson.blogg.se/
Postat av: Maja

Jo då det är fint det, laddar inför en tysklandsresa som jag ska göra med klassen samt planerar lite inför min födelsedag.

Men du är i sthlm nu eller vart är du i landet nu?

Hör gärna av dig ifa du har vägarna förbi kalmar,måste ses snart!

Glöm inte att du är min favorit ;)

Puss

2008-10-24 @ 11:29:29
URL: http://majamariasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0