Äta ost och ketchup

Äntligen har jag en chans att skriva lite om vad jag har varit med om de senaste 20 timmarna. Som ni redan vet så åkte jag och Mona till Husby för att träffa en vän. Det va helt okej faktiskt. Inte en av dom roligaste dagarna i mitt liv men ingenting jag skall klaga på. Vännen va så snäll och köpte en milkshake till mig när han handlade mat till sig själv. Tack! När klockan närmande sig 22.00 så började jag röra mig mot busshållplatsen för att ta bussen till Jakobsberg men, med den turen jag har så missade jag självklart bussen. Jag och Mona promenerade till Tensta genom mörk skog och dåligt väder. Jag är inget fans när de gäller mörker så jag va skit skraj! Väl framme i Tensta väntade Jeanette med bilen på mig. När vi kom hem hit till Jakobsberg så satt Fredrik och hans bror i soffan och spelade tvspel med en varsin öl i handen. Självklart blev man snabbt bjuden på en bira. snällt snällt. Vi bestämde oss iaf för att spela tvspelet WII. Riktigt kul men jag hatar att spela bowling på de spelet för jag förlorar jämt! Så jag spelade tennis, boxning och golf istället och jag vann. Inte hela tiden med ofta!
Lite senare blev jag, F och J lite hungriga så vi gjorde en lite buffe med Ost mackor te ketchup skinka. Måste erkänna att Fs ide om att äta ost och ketchup inte är så dum alls. Det är riktigt gott faktiskt. Det smakar som billys snabbpizza. Ni borde prova hur sjukt de än låter. Jag va lika skeptiskt som jag kan tänka mig ni är som läser detta.
Klockan blev alldeles för mycket för att stanna upp så vi gick och la oss.
Jag vaknade idag av att Chefi hoppade på mina ben eftersom F busade som vanligt. Man måste vara berädd på att någonting utöver den vanliga väckningen när man sover över här men, jag klagar inte. Det är rätt kul faktiskt..
Nu har jag och Jeanette precis kommit hem ifrån att ha handlat lite som vi ska äta ikväll. mums.
Ikväll är de fotboll som gäller Sverige/Portugal. Hoppas denna kväll blir riktigt riktigt rolig.



XOXO Ellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0