Klockren kommentar

Har suttit och hackat lite på lite folk som är här hemma. Enligt mig är det rätt roligt och jag vet att andra tycker det med!
Channa la en klockren kommentar förut.
- Oj, jag trappade telefonen gjorde de ont?

Vi flix hade lite tråkigt så vi sminkade oss och jag började klicka med kameran.

Fick ett samtal från ett callcenter företag för ett tag sen, jag skall på informations möte imorgon kl 1800 och om jag fortfarande var intresserad så skulle jag börja jobba, så förstod jag det iaf. Jag kommer jobba deltid hos dem och hoppas på att jag får heltids jobbet hos Baske consulting. Jag vet att de kan låta som alldeles för mycket jobb men jag behöver verkligen dessa jobb för jag behöver pengarna och sen så är de jobb som intresserar mig och jag vet att mina kunskaper skulle vara en bra resurs för företagen!

Nu snart skall vi ta en lite biltur till Tyresö och lämna Channa för hon skall hem! Jag har haft en riktigt bra helg med henne och jag har saknat att skratta med henne som bara vi kan! Speciell humor.


Vackra Channa!

Sötaste Mona

XOXO Ellie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0