Super medicin

Jag ser de snöar, jag ser de snöar, de va väl roligt, Hurra?!

Usch! Idag är Ellie riktigt sjuk. Snuvig, tjock i halsen och en huvudvärk som är sjukt irriterade. Usch. Jag har drukit 4 koppar  te med honung hitintills och fler ska de blir. Jag hatar att må så här och jag vet exakt varför jag gör de med. Igår va jag och Mona ute på en lång promenad med Nova. Vi gick runt i kylan ungefär 1,5 timma. Jag tyckte att jag hade tillräckligt med kläder på mig men jag hade inte någon mössa på mig! Dumma mig. Så nu fick jag sota för de.
Imorgon är de jobb jobb jobb som gäller. Chefen ringde idag och sa att han hade super medicin på jobbet som jag skulle få om de inte hade gått över tills imorgon. Snäll chef jag har :)


Jag vill att Channa skall komma tillbaka till Stockholm nu nu nu nu nu!





K - HALLÅ HALLÅ! det är ju du ju. Jag känner igen dig.
E - Jasså de gör du!?
K - Gotland va. va fan gör du i turket?
E -  Jag jobbar här. Vad gör du här?
K - Semester med frugan och barnen,cill bara..
E -  Vart är hon da?
K - Jag kan ju inte släpa me henne på clubbar.
E - Okej! Ha en kul kväll.
K - Vadå kan jag inte festa med er ? Jag tänkte beställa in helrör
E - Ah visst sätt dig!.. Ken inte på mig!

Sjuk kul kväll men en väldigt störd människa!


XOXO Ellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0