Snöpromenad

Trött som satan är man idag. Blev 2 timmars sömn imorse från kl 9 till kl 11 sen va de bara upp och gå till stallet. Har varit där hela dagen och pysslat lite med allting som finns. Varit på snöpromenad med hästarna och gosat ihjäl mig med katten. Snuvig är jag nu med eftersom jag egentligen inte tål hö men är man djur älskare så är man.

Imorgon kommer min Therese till stockholm och de ska bli skönt att få träffa henne., Har inte träffat henne sen jag kom hem från Turkiet. Riktigt lång tid faktiskt och de är jobbigt att vara utan henne. Som tur är så är hon här imorgon.



Varför ska alltid den man älskar mest försvinna?!

Kommentarer
Postat av: anonym

fin blogg sötnos :D

2008-11-26 @ 18:00:55
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0