Skönt att få en nypa frisk luft

Sjukt mycket kläder man måste ha på sig för att inte frysa! Va ute på en halvlång promenad med Mona och Nova. Trots att jag är sjuk så vill man ju faktiskt inte ligga hemma och bara vara. Så jag följde med ut. De va skönt att få en nypa frisk luft och marken va VIT :) mycket mysigt med lite snö!
Running Scared går på tv just nu men jag tror de lutar mot Efterlyst för min och Monas del! Filmen R.S har man ju sett ett antal gånger. Riktigt bra film faktiskt men ah Efterlyst är mer intressant.  Ska ta en varm dusch snart för att försöka värma upp kroppen lite. Är helt förstörd. Hatar att vara sjuk!


Jag må vara sjuk men ett leende på mina läppar finns alltid.


XOXO Ellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0