Riva en massa papper

God morgon mina kära!
Vaknade för ett tag sen men vägrade gå upp men, när Mona började riva en massa papper fick jag nog (haha). jag gick upp och raka vägen in i duschen så jag skulle piggna till men den duschen hjälpte inte mycket. Sitter här helt livlös och vill bara sova men inte de inte. Skall in till stan med Mona om några minuter för hon skall till en jobbintervju. Stockholm är väldigt mulet idag och det är säkert skit kallt ute så de är den päsliga mössan som gäller med en halsduk. MYS!

Nej nu ska vi åka. Check in later!


XOXO ellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0