Riktigt vänskap håller.



Väldigt skönt att få träffa lite folk man saknat som en dåre. Åkte med Mona till hässelby för att träffa Emma och Therese. Har saknat att umgås med dessa tjejer som fan. Alltid lika mycket skratt och massor med minnen. Har verkligen saknat detta lilla gäng. Tur att riktigt vänskap håller.
Snart skall jag gå och lägga mig för imorgon är det en ny dag och imorgon är de bara för mig att börja packa väskan för på söndag bär det av till Öland!


Jag förstår inte varför de ska göra så ont? Varför gör de inte lika ont när man väl är lycklig?
Baby B, du rubbar min existens!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag skall gå ner 10 kilo..hemlig skrivare

gud hjälp mig hahah

2008-11-28 @ 12:29:23
Postat av: E.

hahaha Therese du är redan smal!!!

2008-11-28 @ 13:22:47
URL: http://ellierim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0