Nästan så jag känner lite pirr i magen

Nu är det snart läggdags för mig eftersom jag skall upp tidigt imorgon för min arbetsdag nr2 och jag ser sååå mycket fram emot de. Nästan så jag känner lite pirr i magen för att de är så spännande allting. Jag är så glad.
Pratade lite med Therese innan och jag saknar verkligen henne trots att jag inte är världsmästare på att visa de eller säga de. you know i love you girl.
Va ute tidigare ikväll och träffade Bunny och S med Mona. har verkligen saknat Sara sjukt mycket dom här dagarna. Har glömt bort hur mycket skratt den tjejen ger mig och hur mycket KAOS hon alltid är med om.

Jag älskar mitt liv och hur de ser ut att vända till de bättre nu gör mig helt avslappnad.




Dessa bilder blev jag inspererad av ifrån en person, Jennifer!
Tyckte hennes bilder blev så fina så jag va tvungen att sno stilen( Sry girl, dont hate =P )


XOXO Ellie

Kommentarer
Postat av: Jen

you know u love me.. haha skoja! :) hur är det med dig?

2008-11-19 @ 00:34:59
URL: http://jenniferpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0