Mitt liv suger!

Just nu är mitt liv rätt så ostabilt och jag vet inte heller vad jag skall göra för att de skall bli stabilt igen! Jag är helt förvirrad och helt förstörd faktiskt. Har gjorde en del jag ångrar och en del jag varit tvungen till för att inte känna ångest och panik. Sen att B har förvärrat hela situationen genom att bete sig som skit gör inte saken bättre heller men, det skall inte få påverka mig något mer. Jag måste hitta mig själv och kunna leva med mig innan jag kan leva överhuvetaget. Allting är en enda stor röra just nu. Fy fan jag som trodde att allting började bli bra igen! Det va bara en helt ny strid mot lyckan! Varför ska jag alltid ha de så krångligt?! JA, jag tycker mitt liv suger och jag tycker synd om mig själv.
Jag behöver en paus från allting!


vad hade jag gjort utan dig ibland?

XOXO Ellie

Kommentarer
Postat av: Therese

har försökt ringa dig.men no answer...

Jag saknar dig mireille..flytta med mig till gotland mot sommaren pleeaseeeeeee

2008-11-24 @ 17:40:58
Postat av: Mona

Gumman du e för söt, vet inte vad ja giort heller utan dig ibland.. Looooove

2008-11-27 @ 10:23:22
URL: http://tanom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0