Lassangen var mikro värmd

äntligen hemma, jag kan inte förstå varför jag är så trött. Sov verkligen ut inatt och nu är jag dötrött igen! Förstår inte inte inte. Jag, Channa och barnen tog en tripp till Farsta för att Channa skulle ändå dit på arbetsintervju. När vi endå var där så åt vi lite mat! Den maten smakade rent ut sagt skit. Lassangen var mikro värmd och man verkligen såg hur dom hade hyvlat ostbitar och lagt på innan dom slängt  in skiten i mikron! BLÄÄ! Man måste ju nästan testa nya stället även om maten kan smaka skit. Nu vet jag iaf att jag aldrig mer ska äta där.

Jag orkade inte gå runt i farsta så jag åkte hem.
Kom hem för en liten stund sen och jag tror de är Monas förtrollande rum men jag har redan nu jätte svårt för att hålla mig vaken. Vill inte somna men de är fel väder ute för mig för att jag skall vilja gå ut också! Urk va jobbigt allting blev. Juste ja, skall träffa Sara vid kl3 så vaken måste jag hålla mig..



Jag skulle vilja vara i min lägenhet i alanya nu och bara kunna gå ner till poolen och ta ett dop!


XOXO Ellie

Kommentarer
Postat av: T

Okej ditt as jag läser din blogg morrr.

Jag skulle döda för å va i vår lya- sitter med fötterna på borden röka en cigg och dricka ljumet vatten hahhaha

2008-11-13 @ 19:30:37
Postat av: STOFFE

http://www.youtube.com/watch?v=QfZItov1BUo&eurl=

2008-11-14 @ 03:39:48
URL: http://stoffeone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0