Jätte stressad

God eftermiddag min kära!

Sovruffs och riktigt ont i huvudet. Jag tror inte att det är bra att sova så länge som jag gör, men efter idag kommer de verkligen att bli ändring på de. Idag skall jag iväg till tomteboda och gå på informations möte. Känner att vägen till jobbet idag kommer bli en enda stor omväg men första gången tar man ju allting på den säkra sida.  Nu måste jag börja göra mig för jag är jätte stressad, egentligen behöver jag ju inte vara de överhuvetagen men jag är de iaf!


XOXO Ellie

Kommentarer
Postat av: Marianne

hejhej, hoppas allt gått bra ikväll. Spännande, välkommen till arbetslivet/Mamsing

2008-11-10 @ 20:08:39

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0