Jag är desperat

Madagaskar är en sjukt rolig film och jag skulle kunna se den nu igen även om jag precis såg den på tv. Jag skrattade så jag fick kramp i magen och tårar i ögonen. Det krävs inte mycket för att jag skall skratta och speciellt animerade filmer får mig att skratta. Jag älskar Disney!

För övrigt har jag faktiskt inte gjort ett skit idag. Har legat i sängen och bara legat och degat. Såg ungefär 4 avsnitt av Dirty Sexy Money innan jag gick upp ur sängen och jag vill verkligen vara rik, jag är en sån människa som blir påverkad av de jag ser på tv allra helst om de är massa rika människor som inte riktigt vet vad dom skall göra med sina pengar. Jag menar jag vet exakt vad jag hade gjort om jag hade pengar. Kläder,Skor, körkort, förverkliga min framtidsplan: Café Direkt. 
Tyvärr så är man en vanlig fattig människa men, jag ska bli rik en dag. De är faktiskt mitt största mål i livet. Jag är desperat över min framtid och de tycker jag är bra.. Bla bla bla iaf ointressant..

Börjar jobba på Måndag. Nervöst som tusan. Tror absolut inte detta kommer bli några problem. Har kollat på massor med lägenheter med så snart kanske jag kan hyra en :) Mycket mycket spännande!


Om jag endå kunde beställa in en sån drink just nu och njuta som jag njöt då!


XOXO Ellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0