Jag älskar min mormor!

Sen blogg idag med men jag har haft så otroligt mycket att göra faktiskt. Har inte hunnit sätta mig ner och slappna av förens nu. Vaknade vid 9 för att möta mami i Tensta centrum kl 10 och börja åkningen mot Gnesta (by train). Resan till Gnesta va lång men som tur va så åkte jag endå med mami och de va mys! Trots att jag kanske inte är världs mästare på att visa känslor så tyckte jag de va skönt att umgås henne. Kom fram till Gnesta och vandrade mot mormor men, både jag och mamma va jätte hungriga så vi åt lite innan vi gick in till henne. när vi kom in låg hon och vilade. De va riktigt länge sen jag träffade henne och hon är sig lik men endå inte. Det va väldigt känsloladdat inne hos mormor. Jag älskar min mormor!

Kramade mami hej då (hon åker hem till öland imorgon igen) i fridhemsplan och fortsatte hemåt med H som sällskap på tunnelbanan. Jag dör för den tjejen, hon får mig alltid att ap skratta.


Ska man smsterra B eller ska man inte? Thats the BIG question!


XOXO Ellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0