Helt otroligt underbart

Då har man precis ätit sig mätt efter att ha varit stan i flera timmer idag. Åkte in mitt på dagen för att möta min Moster och ät luch med henne på ett kinesiskt ställe. Mycket god mat faktiskt. Gick sedan till min arbetsintervju hos Baske Consulting och jag fick jobbet. Och jag är såååååå glad! Helt otroligt underbart känns de. Gick runt lite i stan efter de och kände att jag va värd att spendera lite pengar på lite.. Köpte mig själv en ny mössa(pälsmössa, H&M Herr avdelningen för 98:-) och en söt lite bolero (Gina tricot för 99:- ) som köpte för att jag frös så mycket innan.

När jag kom ut från H&M så träffade jag Channa, A och M. Rätt skumt att på alla ställen och alla tidslag så träffar jag dom just då. Det är ödet!

Åkte vidare till jobb nr 2 (Callcenter) Vet inte riktigt om de är något för mig men jag provar veckan ut så får jag se vad jag bestämmer mig för. Jag börjar inte på Baske Consulting förens på måndag endå så jag har lite tid på mig.

Nej nu ska jag bara njuta och vara glad över att jag ÄNTLIGEN har fått jobb!


Boleron mycket mycket söt enligt mig. Kan även knäppas med en knapp men då ser jag ut som en uppblåst fisk. Inte het!



Hemlig present till min älskade B, hmm undra va de kan vara ;)! MYYYYYYYYYYYS!


XOXO Ellie

Kommentarer
Postat av: Marianne

YEEEES!!! Stor Grattiskram till jobbet. Vilken härlig mössa. pussis mamsing

2008-11-11 @ 22:00:13
Postat av: Anonym

det var gud dom förde oss samman!!!

2008-11-11 @ 22:29:16
Postat av: E.

HAHAHA CHANNA! Du tror väl inte på gud?

2008-11-11 @ 22:46:39
URL: http://ellierim.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej jag gör ju inte det men kan låtsas för dig min älskling

2008-11-19 @ 01:33:08

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0