Glad är jag för de

Så va man hemma igen efter info mötet. Jag har aldrig varit en mötesmänniska. Tycker möten är jätte tråkiga men, som tur är så får man ju massor med behövlig information! Fick hem en del papper som jag skall sätta mig och läsa igenom alldeles snart. Jag börjar jobba imorgon och glad är jag för de.
Imorgon skall jag också på min arbetsintervju för baske consulting, hoppas verkligen jag är den dom söker! Innan jag åker iväg på de mötet så skall jag träffa min Moster i stan och äta lunch med henne. Det skall bli kul att få umgås med henne, det va trots allt väldigt länge sen så det ser jag fram emot.

Nu skall jag fortsätta att titta på 2/5 Men på tv.



XOXO Ellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0