Först på jobbet

God morgon!
Ellie är först på jobbet, så de kan gå. Idag är jag faktiskt jätte snuvig men de får gå. Tog med mig en apelsin till jobbet som lite extra energi tillskott när jag känner att jag börjar sacka ihop. 
Annars har det inte hänt så mycket slocknade igår runt 22 tiden och vaknade idag vid 7.  
Ser nu rakt över till Scandic hotell där en stackars städerska bäddar sängar. Jobbigt att behöva gå upp ur sin egen säng för att bädda någon annans.

Nej nu ska jag läsa min bok(Kort kjol) tills de att Chefen kommer!


Det är kallt idag.

XOXO Ellie

Kommentarer
Postat av: Nil A

Åh, den var skit fin!

2008-11-23 @ 14:28:43
URL: http://nilabukar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0